Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Niespelnarajstop | użytkownik

imię i nazwisko adresGonada Górna zarejestrowany22.12.2007 @00:50:08 ostatnio na stronie09.01.2012 @15:31:23

Mam mamę, tatę i było nas czworo w miocie. Ponadto rączki, nóżki, złe usposobienie i szklane oko którym strzelam z łuków brwiowych spojrzeniami spod byka. IQ mam trójcyfrowe, pakiet instalacyjny na dyslektyka i swój punkt widzenia też. Bo "moje jest moje".
Jak będę duża, to będę rządzić światem. Na chwilę obecną pożądam oprócz władzy jeszcze pieniędzy uwielbienia i serniczka. W wolnym czasie knuję swoją intrygę, zacieram ręce i nóż swój ostrzę.


kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu7795119
digarty18 komentarze289 posty na forum0

komputer / sprzęt
zestaw 20 palców sterowanych zdalnie półtorgiem estetycznie spaczonego muzgu

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~pawellask    26.04.2012 @12:27:17
Hej, napisz maila proszę, w sprawie wykorzystania grafik. Podaj w mailu swój nick z digart. Paweł
~Arctosis    10.01.2011 @22:03:34
Nie ma cię na deviantarcie to powracam tutaj
~kuraq    30.05.2010 @16:09:34
cześć Paulina
~Thylacine    05.05.2009 @12:56:23
a dzięki dzięki wiesz muszę Cię zmartwić bo te kolczyki to niestety ściema nie ma takich;p a co masz profesję alchemika? pozdrawiam!
ostatnio edytowane: 2009-05-05 13:01:05
~Arctosis    21.12.2008 @09:33:40
Nie sądzę, że będę tu zaglądać ale watcha dostaniesz
Ładniej wygląda rozwijane menu watcherów :D
~Dizzaster    21.12.2008 @01:46:39
Ach... rzeczywiście, nie można
_______
'Każdy szermierz dupa, kiedy wrogów kupa.'
~Dizzaster    20.12.2008 @20:42:27
Miałam na myśli usunięcie komentarza czesina a nie Twojego. Nie jest uzasadniony więc masz do tego pełne prawo

Po coli to może tylko moja przyjaciółka :D
ostatnio edytowane: 2008-12-20 20:46:29
_______
'Każdy szermierz dupa, kiedy wrogów kupa.'
~Arctosis    27.10.2008 @13:57:44
Czemu nie ma cię na deviancie? Nie ma limitów wstawianych prac, wszystko jest o wiele bardziej przejrzyste..... Polecam
~Arctosis    17.10.2008 @19:31:54
Dziękuję, nie sądzę niestety. Nie pokoloruję go komputerowo gdyż zwyczajnie nie umiem, a jakoś odechciało mi się kolorowania go w realu gdy dowiedziałam się o "technicznej słabości mojego rysunku" pozdrawiam.
~Thylacine    16.10.2008 @02:08:59
dzieki Reynevana wlasnie skonczylem czytac. Geralt lepszy
~Thylacine    15.10.2008 @22:45:52
btw jesniepani ma moze linka do tego komiksu?
~Thylacine    15.10.2008 @22:41:27
Loo dzieki za komentyz drizztem sie zatrzymalem przed mrocznym oblezeniem z braku ksiazek ale komiks bym sobie przejrzal dawno nic nie czytalem do do urdenie. A na nwn2 sie czaje od dawna;p polecam wiedzmina w kazdej postaci(troche mi sie tez kojarzy z drizztem i entrerim na raz) pozdrawiam i poobserwuje a nuz jakis drow sie pojawi
~mentalslut    15.10.2008 @20:06:53
smutno, nie znaczy, że brzydkie, smutno jest piękne, ale bez wątpienia smutne.
~Thylacine    15.10.2008 @00:18:48
fajna galeria szczegolnie postacie z forgotten realms zapraszam
ps: o szit nie wiedzialem ze jest komiks o drizzcie:p
~Arendhel    04.10.2008 @18:44:38
Dzieki za komentarz i ocene
~Dizzaster    02.10.2008 @22:01:51
Dzięki ^^ ja tez samouk, tylko ze trzeba podpatrywac od innych, zeby sie uczyc
_______
'Każdy szermierz dupa, kiedy wrogów kupa.'
~Dizzaster    02.10.2008 @20:17:07
nie, po prostu staram sie wszystko dopieszczać w jak najmniejszym szczególe, choć to bardzo pracochłonne. Dla Ganna wszystko!
_______
'Każdy szermierz dupa, kiedy wrogów kupa.'
~Okime    01.10.2008 @15:59:39
I jeszcze raz dziękuję
~Okime    01.10.2008 @15:56:27
Dziękuję bardzo za komentarz i ocenkę ^__^
~Dizzaster    30.09.2008 @20:18:43
ach wiem, znam ten moduł ale boje się, że za dużo nie zrozumiem. Moze kiedys, jak podszkolę angielski ^^
Wiesz co, nie sądzę, zeby pojawil sie w SoZ, w koncu juz zdechnął na ścianie śmierci.. A ja słyszałam, że to ma byc zupełnie nowa historia, bez naszego bohatera. Hmm...
_______
'Każdy szermierz dupa, kiedy wrogów kupa.'
~Dizzaster    30.09.2008 @19:40:45
Dokładnie. Za mało tych najlepszych postaci, brak porządnego romansu z Bishopem (do teraz goje zranione serce ;p) sand, sand i jeszcze raz sand. Najbardziej podobała mi sie Maska Zdrajcy, mam identyczne uczucia co do niej - dojrzalsza i mroczniejsza. Nie mogę doczekać się Storm of Zehir :D
ostatnio edytowane: 2008-12-09 21:57:56
_______
'Każdy szermierz dupa, kiedy wrogów kupa.'
~Dizzaster    30.09.2008 @19:18:35
Ave Gann! ; ) btw, która z części nwn podobała Ci się najbardziej?
_______
'Każdy szermierz dupa, kiedy wrogów kupa.'
~Dizzaster    30.09.2008 @18:57:25
Dziękujem! Ten gościu w środku to mial byc rycerz, ale widac kolczuga mi nie wyszla za dobrze wiec wygląda jak bard ;] za parę dni wstawie Gannayeva, wiec juz teraz zapraszam :D
Hahah, no tak, Drizzt pedofil. W końcu by się upodobnił do swoich pobratymców.
ostatnio edytowane: 2008-09-30 18:58:30
_______
'Każdy szermierz dupa, kiedy wrogów kupa.'
~Dizzaster    27.09.2008 @14:43:20
I ja również. Ave Nwn!
_______
'Każdy szermierz dupa, kiedy wrogów kupa.'
~AeddGynvael    26.09.2008 @23:54:50
nie przesadzaj:P
_______
to ja.
1 2 3 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt